Sonia-Pypaert-Babys-Corner

"Alles wat we doen is één grote reis naar de consument. Wij willen de gids zijn voor de (grootste) reis van je leven."

Sonia Pypaert
Founder & Managing Director
Nazareth

Over The baby's corner

the-baby_s-corner

Wat is uw onderscheidende visie op branding?

Het digitaal transformatieproces werd ingezet en de storytelling heeft de branding vervangen als sterk verhaal voor de toekomst. 

“Branding is for cows, belonging is for people”. 

Onze marketing is geëvolueerd van brandmarketing naar community marketing. 

We spreken onze consument aan met relevante content binnen zijn customer journey

We brengen een authentiek verhaal en onze permanente focus is het neerzetten van een bedrijfsimago met karakter, liefdevol en menselijk, met het team van mama’s. 

Hoe gaat u zelf het gevecht om de aandacht aan?

Mijn persoonlijk ambitieus traject is één grote reis naar de consument, een storytelling in een herkenbare format. 

Creatief en innovatief ondernemerschap brengt nieuwe concepten, producten en merken op mijn pad. 

De puzzel van storytelling moet perfect op dezelfde golflengte zitten om als geheel het grote verhaal te ondersteunen en de community aan te spreken over alle kanalen met grote aandacht voor een herkenbare tone of voice en tone of image. 

the-baby_s-corner

Waarom VOKA ambassadeur worden?

De award zou een bekroning zijn van onze inzet voor het bewaken van de merkidentiteit in veranderende marktomstandigheden met een heel persoonlijke benadering van de community en een duurzaam aanbod écht op maat met datgene wat ouders en grootouders al meer dan 20 jaar nodig hebben. 

Het zou een boost betekenen om ons platform met commerciële en niet-commerciële info verder uit te werken met oplossingen voor alle vragen van onze consument door inspiratie, vertrouwen en aanbevelen. 

Voka Ambassadeur 2019 i.s.m. deze partners

Provincie Oost-Vlaanderen
deloitte
Gutzandglory

Structurele partners

Proximus
DomesticServices
DomesticServices